דיאטה לחולי כליה - הוצג בכנס מדעי
תקציר ספר ההדרכה שבכתיבתו השתתפה נורית סורוקה והוצג כפוסטר בכנס מדעי(באנגלית)
לקריאת הפוסטר, הורידו קובץ וורד >>הפוסטר הוצג בכנס המדעי:
12TH International Congress on Nutrition and Metabolism in Renal DiseaseAbano Terme (Padova-Venice) June 19 - 22, 2004
את פרק א' ב... קרא עוד
|
תקציר המחקר של נורית סורוקה, לצורך קבלת תואר שני של האוניברסיטה העברית, בנושא:
השפעת חלבון סויה בדיאטה על אי-ספיקת כליות כרונית.
במחקר נבדקה השפעת דיאטה דלת חלבון (0.8 גרם/ק"ג משקל גוף/יום) שמקורו מסויה או מחלבון מן החי, על אי ספיקת כליות כרונית קלה עד... קרא עוד
|
הערכה תזונתית לפי SGA
Subjective Global Assessment מאמר של נורית סורוקה שפורסם בגיליון מס' 12 של- Dietetic currents באדיבות חברת פרומדיקו.
SGA זו הערכה תזונתית הכוללת את ההיסטוריה הרפואית של החולה ובדיקה פיזיקלית . אמינות השיטה נבדקה לראשונה בשנת 1987 ע"י Detsky שבדק 202... קרא עוד
|
הטיפול התזונתי בחולים עם מחלת כליה כרונית
המאמר פורסם בגיליון מס' 24 מאי 2008 של מגזין מכון תנובה למחקר.מחלת הכליה הכרונית (CKD) מהווה כיום בעיה בריאותית רחבת היקף, הגורמת לירידה בתפקוד של אחוז גבוה באוכלוסיה ולהוצאות כספיות רבות למערכות הבריאות בעולם.הט... קרא עוד
|
הסיכוי להאטה בהידרדרות הכליתית.
פרק א' מתוך ספר ההדרכה לדיאטניות: "הטיפול התזונתי בחולים עם מחלות כליה".נכתב ע"י נורית סורוקה.
ההצדקה להגבלת חלבון בדיאטה של חולי אי ספיקת כליות ללא דיאליזה.
למרות יותר מ –130 שנות ניסיון של טיפול בסימפטומים אורמיים באמצעות דיאטות דלות בחלבון ,... קרא עוד
|
|
|
|
|
|